Tervezd meg az új telefontokodat online a tervező programunk segítségével és fizess bankkártyával, vagy Sopronban utánvéttel!
vagy ha szeretnéd segítünk:
- Válaszd ki a fotót ( amennyiben álló fényképet választasz, akkor állítva lesz lesz a telefontokon, ha fekvő képet küldesz, fektetve lesz a tokon, hogy minél kisebb részt kelljen levágni a fényképből)
- Küldd el az ncasesopron@gmail.com e-mail címre és mellé írd oda, hogy milyen telefon típusra kéred (fontos a típus pontos megnevezése pl.: Xiaomi note 8T, Samsung A5 2017)
- Utald el a pénzt a megadott bankszámlaszámra
- Várd a tokot, melyet a posta visz házhoz 3-5 munkanapon belül (az is előfordulhat, hogy ennél hamarabb megkapod)
Amennyiben bármilyen kérdésünk vagy javaslatunk van a gyártás során, keresni fogunk, hogy minél tökéletesebb telefontokot adhassunk át neked.
Gyakran ismételt kérdések:
1. Mennyibe kerül a kiszállítás?
- Ajánlott küldemény (MPL): 990 Ft
- Házhozszállítás előre utalás esetén (GLS): 1990 Ft
- Házhozszállítás utánvéttel (GLS): 2490 Ft
Fontos információ:
Ajánlott küldemény választása esetén a csomagodat a Magyar Posta szállítja. Amennyiben nem tartózkodnál otthon, a postás a postaládádban értesítőt helyez el, amivel a helyi postán tudod átvenni a csomagodat. Ajánlott küldemény választása esetén a csomag megfelelő célba érkezéséért garanciát vállalunk, kivéve abban az esetben, ha téves vagy hiányos címzés miatt sikertelen a kézbesítés. Ez esetben az újra kiküldés díja a Vásárlót terheli.
2. Banki átutalás esetén milyen módon kerül kiszállításra a megrendelt termék?
Banki átutalás esetén ajánlott küldeményként adjuk fel a csomagokat levélként postai úton.
3. Postai úton rendeltem, ajánlott küldeményként és nem érkezett meg a postán feladott termék. Mi ilyenkor a teendő?
Ez esetben kérem keressen engem emailben az ncasesopron@gmail.com címen és megadom csomagjának a küldeményazonosítóját, mellyel a helyi postán utána tud kérdezni a csomag státuszának.
4. Rendelés lemondása milyen esetekben lehetséges?
Ha az Ön által megrendelt egyedi termék még nincs legyártva, tehát időben jelezte nekünk telefonon, vagy e-mailben a lemondási szándékát, akkor minden további nélkül “Visszamondott” státuszba helyezzük megrendelését. A közösségi oldalakon nem lehet lemondani a rendelést, csak e-mailben (ncasesopron@gmail.com). Sajnos, ha nem jelzett nekünk időben és már elkészült az egyedi termék, akkor az elállási jog nem foganatosítható meg.
5. Milyen fizetési módok közül választhatok?
- Bankkártyás fizetés
- Utánvét
- Készpénzes fizetés ( Személyes átvétel esetén)
6. Milyen minőségűek az elkészült nyomtatott termékek?
A színek és a minőség kis mértékben eltérhetnek a monitoron látottaktól.
Nagyon fontos, hogy jó minőségű, nagy felbontású, éles kontúrokkal, jó fényviszonyokkal rendelkező képeket használjunk a tervezés során, mert a monitoron látható kép minőségét és színvilágát így tudom a lehető legjobban megközelíteni.
Minden esetben nagyon szívesen segítek a megfelelő kép kiválasztásában, amennyiben nem biztos a kép minőséget illetően.
Kérdés esetén bizalommal forduljon hozzám a honlapon feltüntetett elérhetőségeken, készségesen segítenek bármilyen felmerülő probléma kapcsán.
7. Milyen esetekben foganatosítható meg a 14 napos vásárlástól való elállási jog?
Egyedi termékek esetében az elállási jog csak akkor foganatosítható meg, ha az elkészült termék hibás. Felhólyagzás, rossz méret, hibás gyártás esetén. Ha az elkészült termék minőségileg megfelelő, akkor a terméket nem tudjuk visszavenni, mert az Ön elképzelése alapján készítettük el és így más felhasználónak nem tudjuk értékesíteni,
8. Rendelés lemondása milyen esetekben lehetséges?
Ha az Ön által megrendelt egyedi termék még nincs legyártva, tehát időben jelezte nekünk telefonon, vagy e-mailben a lemondási szándékát, akkor minden további nélkül “Visszamondott” státuszba helyezzük megrendelését. Facebookon nem lehet lemondani a rendelést, csak az ügyfélszolgálati telefonon és e-mailben (ncasesorpon@gmail.com). Sajnos, ha nem jelzett nekünk időben és már legyártottam az egyedi terméket, akkor az elállási jog nem foganatosítható meg.
9. Rossz készülék típusra érkezett meg a termék. Mik a lehetséges megoldások?
Egyedi termékek esetén, ha Ön rossz készülékre adta le rendelését, és nem jelezte időben nekem, akkor sajnos az elállási jog nem foganatosítható meg. Ilyen esetekben nem én hibáztam, hanem az ügyfél adta le rossz készülékre a rendelést.
Ha jó készülékre adta le rendelését és mégsem jó a termék, akkor természetesen garanciálisan, díjmentesen kiküldöm újra a javított terméket, vagy a termék árát visszatérítem.
10. Szavatossági idő
Alapesetben a termék szavatossági ideje 12 hónap:
Az átvétel pillanatában észlelt törésre és sérülésekre, kopásra, (szublimációs) nyomtatási hibára és anyaghibára vonatkozik.
11. Milyen esetekben érvényesíthető a termék garancia?
Beszállító gyártó hiba esetén:
- Méret probléma
- Anyag minőség probléma
- A kézhezvétel pillanatában észlelt törés, szakadás
Nyomtatási hiba esetén:
- Nagymértékben elcsúszott kép
- Nyomtatás felhólyagzása
12. Milyen esetekben nem érvényesíthető a garancia?
Rendeltetés ellenes használat, átalakítás, hibás vagy szakszerűtlen kezelés, helytelen tárolás, elemi kár, vagy egyéb nem gyártási eredetű hiba esetén, továbbá egyedi fényképes termékeknél, ha közvetlen víznyomásnak, vagy tartós magas páratartalomnak volt kitéve, valamint ha hosszabb ideig (5-10 perc) vízbe volt mártva illetve magas UV fénynek volt kitéve. Figyelem, a világos szélű tokok az akkumulátor és telefon hőjétől elszíneződhetnek, illetve ruházat vagy festék megfoghatja!